Charitky jsou...

Originální propagační předmět s osvěžujícím minidražé pro jakékoliv vlastní firemní sdělení, z jehož ceny je 12% předáváno dále na pomoc dětem a podporu jejich rozvoje. Je kompletně českého původu a do jeho ruční výroby jsou zapojeny i osoby se zdravotním postižením.

Propagační předmět, který variabilním a hravým způsobem zaručuje déletrvající sdělení

Propagační předmět, který variabilním a hravým způsobem zaručuje déletrvající sdělení


1) RAFINOVANÝ LETÁK
• dostatečný prostor pro komunikaci benefitů s plochou větší než jedna strana formátu A5
• dvě úrovně komunikace - podstatné venku, rozšiřující uvnitř

2) OSVĚŽUJÍCÍ VESELÝ BONBON
• minidražé s příchutí mentolu (bílá), limetky (zelená), maliny (červená), pomeranče (oranžová) či citronu (žlutá) opakovaně osvěží chuťové buňky
• je neustále po ruce - v autě, v kabelce, v kapse

3) EFEKTNÍ HRAČKA
• oživí vzpomínky na dětství … každý chce přijít na kloub důmyslnému způsobu otevírání v tomto unikátním patentovaném obalu („teleskopické šuplíčky“)

4) CENOVĚ SROVNATELNÝ s jinými reklamními či propagačními předměty:
• které komunikují pouze branding, žádné další benefity;
• jejichž praktická funkčnost má přednost před potiskem (často jen logo);
• jejichž cena za reklamní sdělení není adekvátní;
• které se nedají jíst;
• jsou vyrobeny převážně v Číně.

5) ORIGINÁLNÍ PODPORA ZNAČKY
• opakované shlédnutí jedinečným způsobem posiluje povědomí o značce a jejich benefitech
• druhotná vizibilita firmy ve společensky odpovědném PR prostřednictvím nezávislé a intenzivní komunikace také ze strany Charitek


GARANTUJEME!
Komukoliv dáte Charitky® do ruky, můžete mít jistotu, že je neotevře jen jednou, ale desetkrát, dvacetkrát a vaše značka či reklamní sdělení bude stále na očích.

Sociální dopad = pomoc dětem a podpora jejich rozvoje

Sociální dopad = pomoc dětem a podpora jejich rozvoje


• 12% z ceny je adresně věnováno konkrétním dětem a mládeži do 18 let prostřednictvím ověřených neziskových organizací

• dětem fyzicky či mentálně handicapovaným i postiženým, sociálně či jinak znevýhodněným, dětem ze sociálně slabých rodin, a dalším


----------------

Sociální dopad = ruční výroba zdravotně postiženými

Sociální dopad = ruční výroba zdravotně postiženými


• Charitky® umožňují sociální integraci zdravotně postiženým, protože se mohou osobně podílet na ruční kompletaci výrobku prostřednictvím certifikovaných chráněných dílen či sociálních podniků

Charitky® tak ukazují, že i skupina zdravotně postižených osob může být aktivním přínosem pro další generace... pro děti!

Ekonomicky přínosná přidaná hodnota pro firmy aneb úspora nákladů


1) 100% DAŇOVĚ ODEČITATELNÝ NÁKLAD
• pořízení Charitek jako propagačního předmětu je plně daňově odečitatelnou položkou, protože cena nepřevyšuje 400 Kč/ks bez DPH
• výši příspěvku, který je určen dětem, firma nezahrnuje do 5% limitu zisku před zdaněním, protože právě Charitky® jsou finančně odpovědné za jeho předání.


2) FIREMNÍ PROPAGACE A PR VE SPOJENÍ SE SPOLEČENSKOU ODPOVĚDNOSTÍ
• Druhotná vizibilita firmy ve společensky odpovědném PR prostřednictvím nezávislé a intenzivní komunikace také ze strany Charitek

Finanční udržitelnost vlastního fungování

Finanční udržitelnost vlastního fungování


Velká či malá firma si pořídí Charitky® jako propagační předmět pro jakékoliv vlastní reklamní sdělení za x-Kč dle objednaného množství.

Částku ve výši 12 % z ceny předávají Charitky® vždy dále přímo a převážně konkrétním dětem prostřednictvím ověřených neziskových organizací.

Zbývající finanční prostředky získané formou této společensky odpovědné reklamy (88 %) pokrývají výrobní náklady a marži společnosti, ze které jsou hrazeny ostatní režijní náklady (další podpora a rozvoj koncepce Charitek jako ukázkového modelu sociálního podnikání, mzdy, administrativa, licenční poplatky, atd.)

Charitky jsou 3 řecké bohyně - Tři Grácie

Charitky jsou 3 řecké bohyně - Tři Grácie


Název byl inspirován jménem tří řeckých bohyň:

• Vždy ve trojici – jsou tři druhy dobrodiní (dát, přijmout, vrátit)
• Drží se vždy za ruce – dobrodiní jako řetěz přechází z ruky do ruky
• Vyjadřují radost – tou se těší ten, kdo dává i ten, kdo přijímá
• Jsou mladé – vzpomínka na dobrodiní nemá zestárnout
• Mají průsvitné roucho – dobrodiní se nebojí pohledu

CZ / EN
Úvodní stránka
Aktuální zajímavosti
Příběhy šťastných dětí
Co jsou Charitky?
Ruční výroba zdravotně postiženými
Pomáhají rozvoji dětí
Předávají dále...
Charitky jsou podporovány
Kontakt